Menu Ga naar zoek pagina

Vragen over het lidmaatschap

  • Wat zijn de voordelen van het lidmaatschap?

    Iedereen kan gebruik maken van ons complete aanbod, maar als lid krijgt u altijd korting. Een lidmaatschap kost € 22,50 per kalenderjaar. En alle gezinsleden die op hetzelfde adres wonen profiteren mee. Met de vele kortingen die het lidmaatschap biedt, heeft u het lidmaatschap al snel terugverdiend. Lid worden is heel eenvoudig en regelt u snel via het aanmeldingsformulier.

  • Wat gebeurt er met mijn Persoonsgegevens?

    Uw persoonsgegevens blijven eigendom van Vivium Zorggroep en worden niet aan derden verstrekt, tenzij wij afspraken met een leverancier hebben gemaakt voor eenmalig gebruik, zoals het verzenden van de contributie-inning of een exclusieve ledenaanbieding. Voor meer informatie verwijzen we u naar het Privacy statement

  • Hoe maak ik gebruik van de voordelen van het lidmaatschap?

    Als lid krijgt u altijd korting. Op vertoon van uw ledenpas wordt de korting direct met u verrekend door de leverancier of onze samenwerkingspartner.

  • Ik ga verhuizen; kan ik lid blijven?

    U kunt altijd lid blijven en wij raden u dat zeker aan. Ook als u buiten de regio woont, kunt u nog steeds gebruik maken van het landelijk aanbod en profiteren van de korting op uw zorgpremie via het Vivium Zorgcollectief. U ontvangt dan ook gewoon het ledenblad. Als lid krijgt u altijd korting! Geef hier uw adreswijziging door.

  • Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen

    Wanneer u uw lidmaatschap wilt beëindigen, dan dient u dit schriftelijk of per e-mail te doen. Opzeggen kunt u hier doen. U kunt ook een mail sturen. Alle voorwaarden staan vermeld in het lidmaatschapsreglement .

  • Ik ben mijn ledenpas kwijt

    U kunt een nieuwe ledenpas aanvragen via Vivium Services, (035) 6 924 495 of door het sturen van een e-mail naar ledenadministratie@vivium.nl

  • Nog een vraag?

    Staat uw vraag hier niet tussen? Voor overige vragen is Vivium Services telefonisch via 035 6 924 495 te bereiken van ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur. U kunt ook een mail sturen naar leden@vivium.nl

Vragen over een aanvraag

  • Hoe vraag ik een service aan?

    Iedereen kan een dienst aan huis aanvragen. U kunt via de website direct een afspraak aanvragen met de dienstverlener bij u in de buurt. Extra informatie kunt u ook telefonisch aanvragen via Vivium Services (035) 6 924 495.

  • Hoe weet ik of de dienstverlener betrouwbaar is?

    Vivium Services bewaakt voor u voortdurend de kwaliteit van de dienstverlening en heeft regelmatig een evaluatiegesprek met de dienstverlener. Wij voeren regelmatig evaluaties uit om een goed en actueel overzicht van de kwaliteit van de dienstverlening te houden.

  • Wat betaal ik voor de bemiddeling van een service?

    De bemiddeling voor een services is gratis voor leden van Vivium Services, wij berekenen geen aparte bemiddelingskosten. Dit is mogelijk dankzij het grote aantal leden. U kunt zelf via de website een aanvraag doen voor een service. Dit is ook geheel kosteloos. U betaalt pas voor de uiteindelijke dienst die u afneemt.

  • Ik heb nog niets gehoord van de leverancier

    Dat kan gebeuren en dit horen wij graag van u. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op via (035) 6 924 495 (op ma t/m vr tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar) of stuur een mail naar leden@vivium.nl

  • Ik heb een klacht

    Uw klacht en/ of suggestie kunt u sturen naar Vivium Zorggroep, t.a.v. Productmanager Vivium Services, Postbus 406, 1270 AK Huizen. Voor uitgebreide informatie kunt u de klachtenregeling opvragen bij Vivium Klantenservice 035 6 924 924. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen twee maanden, worden afgehandeld.

  • Nog een vraag?

    Staat uw vraag hier niet tussen? Voor overige vragen is Vivium Services telefonisch via 035 6 924 495 te bereiken van ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur. U kunt ook een mail sturen naar leden@vivium.nl

Vragen voor (potentiële) leveranciers

  • Ik wil leverancier worden van Vivium Services. Hoe meld ik mij aan?

    U kunt zich eenvoudig aanmelden als dienstverlener. Om onze kwaliteit te waarborgen, screenen wij al onze leveranciers. Onderdeel van de aanmelding zijn een akkoordverklaring met onze Algemene Voorwaarden Vivium Services, Servicenormen Leveranciers en het in bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag. Aanmelden als dienstverlener kan eenvoudig door het formulier op deze pagina in te vullen.

  • Wat betaal ik als leverancier van Vivium Services?

    Als leverancier van Vivium Services betaal je een jaarlijkse bijdrage in de promotie- en bemiddelingskosten. Dit bedrag kan variëren van €100,- tot €500,- en hier maken we in de samenwerkingsovereenkomst afspraken over. We factureren deze kosten eens per kalenderjaar.

  • Wat wordt er van mij verwacht als leverancier?

    Als leverancier van Vivium Services verwachten we een aantal specifieke zaken, naast een klik met de doelgroep en een zakelijke instelling. Je bent immers als leverancier het visitekaartje van Vivium Services. We vinden naast het bieden van kwaliteit ook onze servicegerichtheid belangrijk. We vragen je daarom ook bij het aangaan van een samenwerking in te stemmen met onze Servicenormen.

  • Wat levert een samenwerking met Vivium Services mij op als leverancier?

    Als leverancier van Vivium Services sta je er niet alleen voor. Je bent onderdeel van een grote groep leveranciers die elkaar kennen en versterken door naar elkaars dienstverlening te verwijzen. Daarnaast promoten we je dienstverlening in onze communicatiemiddelen, bieden we je een platform op onze website en doen we de bemiddelingen voor je.

  • Ik wil geen leverancier meer zijn; wat moet ik doen?

    Als je geen leverancier meer wilt zijn, vragen we je contact op te nemen met de manager van Vivium Services. Bij het stopzetten van onze overeenkomst houden we over het algemeen rekening met een opzegtermijn; deze vind je terug in je Samenwerkingsovereenkomst. We zien je opzegging bij voorkeur schriftelijk tegemoet en daartoe kun je ook een mail sturen.

  • Mijn vraag staat er niet tussen

    Staat je vraag hier niet tussen? Voor overige vragen is Vivium Services telefonisch via (035) 6 924 495 te bereiken van ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur.  Je kunt ook een mail sturen naar leveranciersVS@vivium.nl

     

Word vandaag nog lid!

  • Korting op alle Vivium Services
  • Korting op uw aanvullende zorgverzekering
  • Exclusieve ledenacties

Bekijk alle voordelen Direct lid worden